Wednesday, November 7, 2012

Hva gjør jeg med alle disse pakkene DUKKERT Mix?

Det synes at alle bruker dukkert mix bortsett fra meg. Jeg har klart å samle ganske samlingen av dukkert mikser. (Ranch, jalapeno, meksikansk, osv.)


Hva kan jeg gjøre med disse andre enn å gjøre DUKKERT?


Signert,
Drukning i dukkert


Kjære drukning i dukkert,


Jeg hører du! Jeg finner meg selv i samme situasjon. Men jeg endte opp med min pantry over-flowing i dukkert, og endelig funnet noen løsninger. Jeg håper de hjelpe deg, også.


Alt du trenger å bruke dukkert mix er rømme, majones eller ost. Derfra er mulighetene uendelige.


Tunfisk til unnsetning: Hvis du liker tuna smørbrød, men lei av kjedelig standarden på tunfisk og majones, så gjøre noen "fancy" majones. Et par timer før du vil din tunfisk sandwich, bland litt majones og dip pakke sammen. La det sitte. Deretter, når du vil nyte din tunfisk sandwich, enkel bland 'fancy majones' med tunfisk- og du har en vinner.


Tyrkia Wrappers: Har kremost sitter rundt? Bland det med noen dukkert og mikrobølgeovn for et par sekunder. Så, få ut en tortilla wrapper, haug noen av kremost og Tyrkia skiver på wrapper og mikrobølgeovn for enda et par sekunder. Kremost skal alle smooshy og wrapper vil rulle pent. Legge til friske grønnsaker, eller bare nyte som er.


Potet-et billig, sunt måltid: Bland en dukkert mix-pakke med en beholder med rømme (etter smak). La det sitte i minst en time. Mikrobølgeovn eller bake potet din som du normalt ville. Deretter topp med ost, grønnsaker, matrester, kjøtt, bønner, etc- og en porsjon din flavored rømme. Voila!


Pastasalat-noen noodle salat som parene majones med nudler kan bli styrket med dyppe bland. Det er mye billigere enn å kjøpe deli salater og det er veldig enkelt. Alt du trenger er nudler, majones, dukkert mix, grønnsaker og kjøtt. Prøve den. Du vil elske den!


Så bruke opp de støvete dip-pakkene, og du kanskje finne deg selv å bli en fan av disse litt dip-pakker i pantry din.

No comments:

Post a Comment