Tuesday, November 20, 2012

Som ikke elsker påske Candy?

Det er bare to typer godteri som materie i dagens samfunn


Det er bare to typer candy som mennesker rave rundt disse dager, og det er Allehelgensaften sukkertøy og påske candy. Påske candy er en av de mest populære og ettertraktet etter typer candy i alle verden og voksne og barn likt aksjen opp hvert år på alle sine favoritter. Jeg selv har en forkjærlighet for crème fylt påskeegg og sjokolade marshmallow egg. Jeg innrømmer det, jeg skammer meg ikke, de er deilige og de bare kommer ut en gang i året!


Alle kan sette pris på underverkene av påske candy, jeg mener seriøst, det er godteri og det er i fantastiske påske figurer. Som ikke elsker måten sjokolade bunny ører kommer ut i deres munn, eller måten marshmallow eggene gå squish? Det er himmelsk jeg fortelle deg!


I år 2000 amerikanerne tilbrakte en heftig liten sum på påske candy, kan du gjette hvor mye alle sammen? Godt over 1 milliard dollar, det er hvor mye. Nå tror du meg om hvordan alle elsker påske candy? Påske candy er morsomt og deilig og du trenger ikke å være en gutt å like det, du engang trenger ikke å være religiøse, det bare smaker godt, og ser enda søtere.


Jelly beans er en av de mest populære av alle påske candy. Disse liten bønne formet sukkerholdig godbiter er noe som alle kan sette pris på. Jelly beans er søte, de er velsmakende, og de kommer i en vakker regnbue av farger som vil appellere til omtrent alle i verden. Snakker av verden vet du at amerikanere spise så mange jelly beans hver påske at de kunne sirkel verden over tre ganger? Ikke folket, jelly beans! http://www.youreaster.com/jellybeans


Hvert år er det en annen ny påske egg eller påske sjokolade på markedet. Alle disse nye typer påske candy er å endre måten vi spiser i påsken tid. Ganske snart, vi vil alle dispensere av påske middager helt og bare har påske candy fester for å feire påske. Hvis du spør meg som er veien å gå. Jeg vil betale for å gå til en candy påskehøytiden, jeg virkelig ville og jeg vedder på at jeg ikke ville være alene!


Påsken er en morsom tid på året som kommer bare våren er endelig i luften. Det er mange store og vidunderlige aspekter til påske og påske candy er bare en av dem.

No comments:

Post a Comment