Friday, December 2, 2011

Coris kreasjoner - laks Burger oppå Veggies

Det er ingenting mer moro og være kreativ med mat og spise sunt samtidig. Jeg hadde kjøpt frosne laks burgere til bare holde i fryseren for en rask og enkel måltid. En enkel måte å spise en burger laks er å spise den som en vanlig hamburger, men siden jeg liker å være kreativ, jeg eksperimentert litt.


Du kan enten kjøpe de frosne laks burgere, eller du kan lage din egen. Jeg har ikke forsøkt som ennå men planlegger på den. Jeg er ikke så gal om de frosne, kan være merkevaren selv. OK på å opprette. (servering basert på 1 person)
Nå veggies kan slås Hvis du ikke liker noe kan du erstatte den med noe annet eller la det.


1 laks burger
skiver løk (Bruk som mye eller lite som du liker)
halvparten en rød pepper skiver i lenge tynn stykker
halvparten en gule pepper skiver i lenge tynn stykker
om en ¼ kopp av brokkoli
Shredded mozzarella
revet parmesan OST
Olivenolje


I en liten pan cook laks burger. Etter det har tilberedt ta av varmen og skvette litt shredded mozzarella ost på toppen. Hvis du vil dekke pan deretter for et par minuttene så osten smelter på toppen av det.
I en annen pan varme noen olivenolje på medium varme. Sette i skiver løk, peppers, brokkoli og sauté. Helle litt mer olivenolje på så det ikke synes tørr. Jeg legge til en liten bit av salt for smaken, kan du bruke ingen salt eller andre krydder til din smak. Holde blande veggies slik at de ikke brenne og lage mat i ca 5 til 8 minutter. Jeg liker veggies litt crunchy med laks burger så jeg ikke koker dem for lang. Spre veggies på en plate, Legg litt mer olivenolje over dem og deretter skvette litt parmesan OST på toppen. Plasser laks burger på toppen av veggies og grave i!


Du få protein med laks burger, din karbohydrater med veggies, protein og fett med oster og mer sunt fett med olivenolje. Det er et godt avrundet måltid; tilfredsstillende, sunn og deilig.


Hva bedre måte å endre stil av å spise til en mer sunn måte deretter å være kreativ, nyte eksperimentere. Smil din vei inn i en bedre spise stil for deg selv.


Cori Sachais Swidorsky
Cori_informingwomen@MSN.com
http://www.informingwomen.com

No comments:

Post a Comment